/* Skift hover-farven i menuen */ .menu li a:hover, #PageList1 li a:hover, .navbar a:hover { color: #FE9414 !important; /* Erstat med din ønskede farve */ } .PageList .selected a { background-color: transparent !important; color: #FE9414 !important; /* Orange */ font-weight: bold; } WOMENOMICS - FÅ SUCCES HOS KVINDERNE: Kvinde-team bag ny brødkampagne

tirsdag den 2. oktober 2012

Kvinde-team bag ny brødkampagne

I disse dage lander en ny brødkategori - Nordbrød - på bagerhylder landet over. Brødet er målrettet sundhedsbevidste kvinder, og markedsføringen er hos reklamebureauet Zupa Recommended også lagt i hænderne på et rent kvindeligt kreativt team

Midt i debatten om, hvorvidt mænd kan markedsføre produkter til kvindelige forbrugere, har den tyske producent af bage-ingredienser, Ireks, valgt at sige ja tak til et lidt anderledes forslag fra sit reklamebureau, Zupa Recommended i København. Bureauet foreslog nemlig sin kunde at sætte et rent kvindeligt kreativt team på opgaven med at markedsføre Ireks’ nye brød, Nordbrød. Det skriver Markedsforing.dk

Projektleder Louise Aalbæk fra Zupa Recommended siger om processen:

- Vi tror meget på, at der skal være et godt match mellem opgaven og det hold, der løser den. Og jeg synes, det er blevet tydeligt i både strategi og design, at der har været både en glæde ved arbejdet og en feminin drivkraft bag.

Læs artiklen på markedsforing.dk