En smuk ung kvinde virkede over for mænd. Nu skal en fodboldstjerne helst virke over for unge kvinder. Det skriver Børsen
En ny kampagne, ”Vil du have det hele med?” skal få flere unge kvinder til at spise fuldkorn. De unge kvinder spiser i dag mindre fuldkorn end gennemsnittet og langt mindre end den anbefalede mængde.
Kampagnernes afsender er Fuldkornspartnerskabet, der er et samarbejde mellem Fødevarestyrelsen, sundhedsorganisationer og fødevarevirksomheder.
I Fuldkornspartnerskabet er man glad for kampagnens unge eyecatcher i skikkelse af den tidligere FCK-anfører og nuværende spiller for PSV Eindhoven, Mathias ”Zanka” Jørgensen.
Kampagnen markedsføres bl.a. via blogs og redaktionelt samarbejde med udvalgte magasiner - samt plakater, go-cards og annoncer, der alle har en QR-kode, der samler al aktivitet på Fuldkornpartnerskabets Facebook-side.
Kilde: Borsen.dk