Silkeborg Kommunes bosætningskampagne, "Silkeborg Kalder", har vundet
Direct Marketing Prisen 2013 i kategorien ”Opmærksomhedsskaberen”
Prisudelingen er reklamebranchens svar på en Oscar-udeling, og i
kategorien vandt Silkeborg foran foran virksomheder som IBM Danmark og
Scandic Hotels.
"Silkeborg Kalder" er en bosætningskampagne,
som har rettet sig primært til kvinder. Den er lavet af det lokale
bureau Brandstifter, og målet har været at trække tilflyttere.
Som en del af kampagnen har kvinder har i perioden april 2012 – november
2012 fået tilsendt 2.000 flyttekasser. Flyttekassen indeholdte goodies
til oplevelser i Silkeborg, heraf er 1.000 blevet brugt. Godt 40
modtagere af flyttekassen er allerede flyttet til Silkeborg.
Kilde: mja.dk
LÆS OGSÅ:
Det stærke køn skal lokke veninderne til Silkeborg
Find kampagnen på Facebook
Se kåringen her
Ingen kommentarer:
Send en kommentar