/* Skift hover-farven i menuen */ .menu li a:hover, #PageList1 li a:hover, .navbar a:hover { color: #FE9414 !important; /* Erstat med din ønskede farve */ } .PageList .selected a { background-color: transparent !important; color: #FE9414 !important; /* Orange */ font-weight: bold; } WOMENOMICS - FÅ SUCCES HOS KVINDERNE: KORT NYT: Kønnenes forskellige indkøbsadfærd ændrer indretningen af supermarkeder

mandag den 3. marts 2014

KORT NYT: Kønnenes forskellige indkøbsadfærd ændrer indretningen af supermarkeder

Flere og flere mænd overtager indkøbsvognen og de handler ind på en anderledes måde end kvinderne. Det betyder, at butikkerne indrettes på nye måder


Butikkerne er i dag indrettet til kvindernes købsadfærd, det vil sige, at man skal rundt i stort set hele butikken for at få købt selv de mest basale varer som grønt, mælk, brød og kød. For at tiltrække mænd skal det være muligt at komme hurtigere igennem supermarkedet, fortæller Louise Byg Krogsholm til Jyllands-Posten.

Læs artiklen på bureaubiz.dk