Deres viden om dametøj var lille, men de kendte til udfordringerne ved
at købe tøj, når ens kropstype ikke stemmer overens med
standardmodellernes. I dag her de skabt en millionforretning
To tynde mænd med konsulentbaggrund fik derfor en idé og stiftede virksomheden AnnóAnno. I dag har de to stiftere, Mikkel Weiss og Thomas Hørslev, skabt en millionforretning og en unik købeoplevelse til større kvinder. Det skriver Finans.dk.
Virksomheden er en onlinetøjbutik, hvis koncept er bygget op omkring, at alle kunder har
tilknyttet en stylist, som sammensætter en individuel stylet boks med
tøj til kunden. Som udgangspunkt modtager kunden en boks med tøj hver 2.
eller 3. måned, og AnnóAnno er etablere både i Danmark og i udlandet.
»En tredjedel af alle kvinder i Europa befinder sig i kategorien plus
size. Til trods for det, betragtes målgruppen som en stigmatiseret
niche. Der er få muligheder for de kvinder, og det kan være en besværlig
og ubehagelig oplevelse, når de skal købe tøj,« siger Mikkel Weiss.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar