/* Skift hover-farven i menuen */ .menu li a:hover, #PageList1 li a:hover, .navbar a:hover { color: #FE9414 !important; /* Erstat med din ønskede farve */ } .PageList .selected a { background-color: transparent !important; color: #FE9414 !important; /* Orange */ font-weight: bold; } WOMENOMICS - FÅ SUCCES HOS KVINDERNE: Dansk hestevæddeløb vil tiltrække jetset-kvinderne

fredag den 31. august 2012

Dansk hestevæddeløb vil tiltrække jetset-kvinderne

Dansk hestevæddeløb skal ud af de små kiosker og væk fra mørke bodegaer. Det skal være en hip attraktion for de unge og smukke. Og ikke mindst kvinderne

Spil på heste skal væk fra de små kiosker og mørke bodegaer. Derfor satser den danske spiludbyder Dantoto på forkælelse af kvinden. I første omgang med ”Damernes Dag” den 2. september på Klampenborg Gallopbane, hvor al fokus er på kvinden.

Kvinderne hædres med priser for de smukkeste hatte og kreationer. Ydermere har de kvindelige jockeys deres helt eget race, og i den klassiske ”Ladies Cup” modtager den vindende kvindelige jockey sin egen vægt i champagne. Dertil har Dantoto øget spændingen ved at invitere 120 kvindelige berømtheder. Det skriver Markedsføring.

Det er er ikoner som sangerinden og jockeyen Natasja, som i nogle år var et positivt indspark til hestevæddeløbets image. Men i disse år er der ingen ikoner. Derfor er Dantoto gået i offensiven med PR, events og word of mouth-markedsføring, og har inviteret bloggere og skribenter på livsstilsredaktioner samt kvinder med jobs i mode- og markedsføringsbranchen til søndagens event på Klampenborg Galopbane. Generelt kvinder med et omfattende netværk.

- I både Sverige og England er hestesport hipt. Det er cool at mødes på galop- eller travbanen til brunch og betting, og det skal vi have genetableret i Danmark, lyder det fra Morten Kofoed Sørensen, som forventer events og word of mouth-markedsføring kan rekruttere nyt blod til sporten.

Kilde: Markedsforing.dk