/* Skift hover-farven i menuen */ .menu li a:hover, #PageList1 li a:hover, .navbar a:hover { color: #FE9414 !important; /* Erstat med din ønskede farve */ } .PageList .selected a { background-color: transparent !important; color: #FE9414 !important; /* Orange */ font-weight: bold; } WOMENOMICS - FÅ SUCCES HOS KVINDERNE: Hvorfor skal jobannoncer være så kedelige?

fredag den 22. februar 2013

Hvorfor skal jobannoncer være så kedelige?

EMPLOYER BRANDING: Jobannoncer behøver ikke at være små sorte bogstaver på en hvid baggrund. De kan også udformes som en video, der gør jobbet og arbejdspladsen levende

Bagerst i mit fagblad, DJØF-bladet, er der altid en række jobannoncer, der for manges vedkommende er både teksttunge, formelle i sproget og upersonlige. Men der er heldigvis andre måder, at annoncere en ledig stilling på. Det er virksomheden Stokke et eksempel på.

Se en jobannonce fra Stokke her