Danmark er på vej med sit teleselskab nummer 138, og det kan meget vel være rettet mod kvinder, skriver Berlingske
I næste uge vil teleselskabet ’3’ søsætte sit nyeste underselskab, Moji, og teleanalytiker John Strand, direktør i Strand Consult, vil godt komme med et bud på, hvad et af landets største teleselskaber har i ærmet:
”Et kvalificeret gæt vil være et mobilmærke, der henvender sig til kvinder. Og hvorfor ikke? Halvdelen af befolkningen er kvinder, og det har været prøvet i udlandet. KTF i Sydkorea lancerede et tilsvarende mærke for små ti år siden. Kunsten er så, hvordan man giver det værdi, så kunderne kommer ind i butikken og bliver der. Her kunne et oplagt bud være en aftale med Club Matas. Club Matas har 1,2 millioner medlemmer, og Matas skal nu børsnoteres. Det er en fantastisk kundemængde, og det ville være naturligt for Club Matas at få en telepartner,« siger John Strand til Berlingske.
Af invitationen til åbningen fremgår, at 'vi er ikke som de andre', og at 'Moji handler ikke om bits og bytes, men om dig og dine behov i hverdagen'.
Kilde: b.dk
Ingen kommentarer:
Send en kommentar