Som parfume. Små biler købes især af kvinder – der ikke er interesseret i
rustbeskyttelse. Men kvinder interesserer sig for parfume …
"Ægte skønhed kommer indefra – det gør bilrust også". Sådan lyder den
franske speak oversat til dansk, for dét, der ligner en parfumereklame –
cremet eksekveret og sensuelt speaket – men som reelt er en reklame for
den danske rustbeskyttelse, Dinitrol. Og den er målrettet til kvinder.
"80 pct. af nye personbiler er mikro- og mini-biler, og
flertallet af køberne er kvinder. Bilerne er bl.a. kendetegnet ved
mangelfuld rustbeskyttelse, hvilket betyder, at de begynder at ruste
allerede inden for bilens første leveår - men kvinderne har ikke helt
fået øjnene op for rustbeskyttelse," siger Bjarne Christensen, adm.
direktør i Dinitrol, om tilgangen til kampagnen, der i første omgang
kører på TV2-regionerne, lokalaviser og billboards.
Læs mere på bureaubiz.dk
Ingen kommentarer:
Send en kommentar