/* Skift hover-farven i menuen */ .menu li a:hover, #PageList1 li a:hover, .navbar a:hover { color: #FE9414 !important; /* Erstat med din ønskede farve */ } .PageList .selected a { background-color: transparent !important; color: #FE9414 !important; /* Orange */ font-weight: bold; } WOMENOMICS - FÅ SUCCES HOS KVINDERNE: Adweeks læsere udpeger årest stærkeste kvindekampagner

fredag den 20. december 2013

Adweeks læsere udpeger årest stærkeste kvindekampagner

Ifølge kosmetikfirmaet Pantene mener 70% af alle mænd, at kvinder bliver nødt til at nedtone deres personlighed for at blive accepteret, og det gør Pantene op med i denne reklamefilm. Kampagnen er ifølge Bureaubiz kåret til en af årets bedste kvindekampagner af Adweeks læsere.

 

Find de øvrige kampagnevindere på bureaubiz.dk  >>
Læs også "Smykkereklame styrker kvinder i Indien" >>