/* Skift hover-farven i menuen */ .menu li a:hover, #PageList1 li a:hover, .navbar a:hover { color: #FE9414 !important; /* Erstat med din ønskede farve */ } .PageList .selected a { background-color: transparent !important; color: #FE9414 !important; /* Orange */ font-weight: bold; } WOMENOMICS - FÅ SUCCES HOS KVINDERNE: Bolig- og livsstilsmesse gør en indsats for at lokke flere kvinder til

mandag den 17. februar 2014

Bolig- og livsstilsmesse gør en indsats for at lokke flere kvinder til

Livsstilsmessen i Kruså er en succes, som hvert år trækker tusindvis af gæster, men i år gør arrangører noget ekstra ud af at tiltrække kvinder. Det skriver Ugeavisen.dk



”Jeg vil sige, at vi gør mere ud af livsstilsdelen. Messen er blevet mere interessant for kvinderne”, siger Martin Boilesen, som håber, at netop satsningen på at gøre messen mere ”blød” vil trække flere kvinder til.

”Der er noget for sanserne. Vi har skåret lidt på vinduer og døre, som der selvfølgelig stadig skal være plads til, men messen bliver mere interessant med en god blanding, som både tilgodeser mænd og kvinder”, forklarer salgschef Martin Boilesen.

Læs mere på ugeavisen.dk