onsdag den 24. september 2014

Rockwool har succes hos amerikanske kvinder

Rockwool kan takke kvinder for stor succes med at sælge stenuldsisolering til amerikanere der vil gøre det selv 

 

Markedsundersøgelser har vist, at det i høj grad er konen, der sender din gør-det-selv mand i byen efter Rockwools isoleringsmateriale.

"Det handler om tryghed. Undersøgelserne viser, at det faktisk er kvinden, der bestemmer, at nu skal manden i byen med sin pickup, og han skal have stenuld med hjem, for det er det mest brandsikre. Det budskab er det lykkedes at komme ud med i Nordamerika, udtaler Eelco Van Heel, topchef i Rockwool, til Berlingske Business.

Budskabet om stenuldens fortræffeligheder er især kommet ud til forbrugerne via direkte produktdemonstrationer af brandsikkerhed og lydisolering i de amerikanske byggemarkeder. Det har ført Rockwool til en markedsandel indenfor isoleringsmateriale på 25 pct. i Canada og gør-det-selv-kæderne Home Depot og Lowes i USA.

Kilde: Berlingske Business

Ingen kommentarer:

Send en kommentar