Rockwool kan takke kvinder for stor succes med at sælge stenuldsisolering til amerikanere der vil gøre det selv
Markedsundersøgelser har vist, at det i høj grad er konen, der sender din gør-det-selv mand i byen efter Rockwools isoleringsmateriale.
"Det handler om tryghed. Undersøgelserne viser, at det faktisk er kvinden, der bestemmer, at nu skal manden i byen med sin pickup, og han skal have stenuld med hjem, for det er det mest brandsikre. Det budskab er det lykkedes at komme ud med i Nordamerika, udtaler Eelco Van Heel, topchef i Rockwool, til Berlingske Business.
Budskabet om stenuldens fortræffeligheder er især kommet ud til forbrugerne via direkte produktdemonstrationer af brandsikkerhed og lydisolering i de amerikanske byggemarkeder. Det har ført Rockwool til en markedsandel indenfor isoleringsmateriale på 25 pct. i Canada og gør-det-selv-kæderne Home Depot og Lowes i USA.
Kilde: Berlingske Business
Ingen kommentarer:
Send en kommentar