/* Skift hover-farven i menuen */ .menu li a:hover, #PageList1 li a:hover, .navbar a:hover { color: #FE9414 !important; /* Erstat med din ønskede farve */ } .PageList .selected a { background-color: transparent !important; color: #FE9414 !important; /* Orange */ font-weight: bold; } WOMENOMICS - FÅ SUCCES HOS KVINDERNE: Kvinder sætter foden på speederen

onsdag den 16. marts 2011

Kvinder sætter foden på speederen

Hvis du tror, at det primært er mænd, der interesserer sig for biler, kan du godt tro om igen. Kvinder har nemlig meget stor indflydelse på, hvilken bil familien skal købe

Tal fra den internationale bilbranche viser, at kvinder i stigende grad sætter sig i førersædet og trykker speederen i bund, når det gælder bilkøb. Kvinder har nemlig et meget stort ord at skulle have sagt, når den nye bil skal vælges:
  1. Kvinder køber 65 procent af alle nye biler og 53 procent af alle brugte biler.
  2. Kvinder har indflydelse på mere end 95 procent af alle bilkøb i husholdninger i USA.
  3. Kvinder bruger 300 milliarder dollars årligt på at købe brugte biler, vedligeholde biler og sende biler til reparation og service.
  4. Kvinder udgør det hurtigst voksende kundesegment, når det gælder køb af både nye og brugte biler.

Kilde: Gender, Design and Marketing, Gloria Moss 2009