mandag den 6. juni 2011

Silvan har succes hos 'gør det selv'-kvinder

Kvinder er ved at indtage en af mændenes bastioner: Byggemarkedet. En ny reklamefilm for Silvan, der er inspireret af 1980'ernes tv-serie Dollars, har succes hos kvinderne.

Det er ikke kun mænd, der frekventerer byggemarkeder. Det har Silvan fokus på i en ny reklamefilm under overskriften 'Meet the Silvans'. Her præsenterer Silvan sine kunder for deres helt egen gør-det-selv-familie.

Filmen er inspireret af 1980'ernes tv-serie Dollars, men i Silvans reklamefilm er det hverken Blake, Alexis eller Krystel, der spiller hovedrollerne. Det gør i stedet familiemedlemmerne Guld Iver, Bræt Pitt, Else Græss, Deko Line, Per Casso og Bygge Steen.

Kvinderne giver familiekampagnen 'Meet the Silvans' flotte karakterer i en måling, hvor Markedsføring.dk i samarbejde med The Nielsen Company har testet effekten. Kristian Nørgaard Jensen, der er client product director i The Nielsen Company udtaler til Huset Markedsføring.

'Silvan har lavet noget så usædvanligt som en reklamefilm for byggemarkeder, der også appellerer til kvinder - og det er ikke nogen let sag. Samtidig er det også lykkedes at få kvinderne (og mændene) til at huske, hvem der står bag reklamen.'

Kilde: Markedsforing.dk
Se filmen 'Meet the Silvans' her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar