Kvinder er udnævnt til et globalt vækstmarked, og kvinders voksende økonomiske styrke betyder, at mange - både private og offentlige virksomheder og organisationer - nu og i de kommende år får brug for at gentænke alt fra produktudvikling til HR-politik, service, PR, kommunikation, markedsføring og branding for at få andel i vækstmarkedet
Som rådgiver i krydsfeltet mellem kommunikation, forretningsudvikling og branding har Anne-Mette Barfod løst opgaver for en bred vifte af danske og internationale virksomheder - i de seneste 10 år med stadig skarpere fokus på ’womenomics’: Kvinder som motor for økonomisk vækst.
I 2009 startede Anne-Mette Powerkvinderne, som tilbyder kurser, peptalks og foredrag for og om kvinder, og i 2025 udgiver Anne-Mette bogen ”Genderbranding - er der bias i din virksomheds kommunikation” sammen med Via Christensen. Sammen har de Genderwise.dk.
Anne-Mette
arbejder samtidig med at styrke kvinder, der er udsat for psykisk vold,
krænkelser eller andre former for overgreb, og holder kurser i
ligeværdig kommunikation.
Anne-Mette skrev i 2021 bogen 'METTE MURER - JEG ER JO BARE MIG' om kønsstereotyper og det kønsopdelte arbejdsmarked. Sammen
med Anita Mac, der forsker i ledelse på RUC, er Anne-Mette forfatter til
bogen ”Pæne piger kommer i himlen – kloge kvinder vælger selv”,
Frydenlund 2011.
Kontakt Anne-Mette Barfod for yderligere information på tlf. 3011 9693 eller på kontakt@anne-mette-barfod.dk
Facebook >>
Ingen kommentarer:
Send en kommentar