Kvinder gider ikke mere at traske rundt i et joggingsæt fra Bilka og et sæt Ekkosandaler, når turen går sydpå i familiens autocamper. Det har McLouis taget konsekvensen af. I deres nye Tandy-modeller er der både skoskab og plads til, at kvinder kan hænge den sexede røde robe op på bøjle
Kvinder gider ikke at trække i campinghabitten i ferien. Det skriver Autocamper-nyt.dk. Derfor har McLouis nu installeret både skoskab og plads til bøjler i deres nye Tandy-modeller.
Samtidig har firmaet placeret en brusende flaske champagne og to romantiske glas på reklamefotoet for at give kvinder lyst til at investere i en autocamper, sætte stilletterne i skoskabet og tilbringe nogle uger på opdagelsesrejse med deres hjertes udkårne. Så langt - så godt.
Af reklamefotoet fremgår det imidlertid også, at væggene i autocamperen er i brunligt, imiteret plastictræ, mens sengene har flæser, der mest af alt minder om østrisk landstil. Her er der utvivlsomt et forbedringspotentiale: En camping-bolig-stylist vil ganske enkelt kunne udrette mirakler, som vil gøre autocamperen mere hot i kvinders øjne.
Ingen tvivl: McLouis er på rette spor, og ud over ldit styling, er der masser, som branchen kan gøre for at forkæle kvinderne og vinde kvindehjerter. Og det kan hurtigt vise sig at blive en lukrativ forretning, for tørre tal viser, at kvinder har stor beslutningskraft, når det gælder familiens ferievalg.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar