tirsdag den 6. september 2011

Kvinder skal gøre hverdagen smuk med Rosendahl

Brandet Rosendahl har traditionelt været markedsført med en enkel, fotografisk stil som bærende element, men nu skal kommunikationen være mere feminin og tage afsæt i kvinders dekorationslyst

”Der bliver dækket borde, anrettet og pyntet op til den store guldmedalje af skandinaviske kvinder – en enorm kreativ ressource, der breder sig til køkkenet og i måden, bagværk, syltetøj og madlavning bliver præsenteret på."

Det siger Charlotte Fly Andersen, VP for strategy, marketing & communications fra Rosendahl Design Group til Bureaubiz.dk. Ifølge Charlotte Fly Andersen har Rosendahl opfanget denne kvindelige kreativitet på talrige blogs, facebook og andre sociale medier:

"Det er den kreativitet, som vi hylder under overskriften: Gør hver dag smuk.”  

Det er bureauet Sunrise, der skal give Rosendahl en mere levende, feminin identitet frem for det æstetisk betonede, og hos Sunrise er det udelukkende kvinder, der står for udvikling af konceptet:
.

”Det er første gang, at Rosendahl er fortolket 100 pct. af kvinder. Jeg er ligeglad med hvilket køn, der leverer konceptet - men jeg var imponeret over det, og jeg tror ikke, at dette koncept kunne være skabt af andre end kvinder,” siger Charlotte Fly Andersen til Bureaubiz.dk.

Kilde: Bureaubiz.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar